Powered By Blogger

zaterdag 6 december 2014

Beenham Super Lekker !





 Ingrediënten :

800 gram Beenham.
3/4 Courgette.
1 Ui.
3 Tomaten.
9 Eerste klas Bilstar aardappels.
3 el Boursin of kruidenkaas.
2 Blokje Runderbouillon.
1 Eierdooier.
1 th Italiaanse kruiden.
1 th Kurkuma.
3 el Olie of boter
Water.

Bereidingswijze:

Verwarm de oven voor op 175 Graden.
Vet de ovenschaal in met boter.

Smeer de beenham in met olie en eierdooier, doe de overige olie naast de Beenham in de ovenschaal.

Verkruimel de Bouillonblokjes over de beenham heen, samen met zout, peper. kurkuma en de italiaanse kruiden.

Haal de schil van de courgette en snijd deze in grove stukken, snijd tevens de tomaat op dezelfde wijze. De uien mogen in ringen worden gesneden. 

Doe dit alles samen met de el boursin in de ovenschaal.
Voeg een scheutje water in de ovenschaal, let op niet over de beenham.

Zet de ovenschaal 35 minuten in de oven. Elke 10 minuten de jus van het vlees en de groenten over de beenham gooien.
Snijd de aardappels in vieren met schil. Kook deze totdat ze beetgaar zijn.

Als de beenham 30 minuten in de oven zit, de aardappels toevoegen en mengen met de groente en de saus.

Dit gerecht is super lekker!

Bentley investeert veel geld in de nieuwe SUV (Video)







Bentley investeert zo'n
51 miljoen Euro 

 Bentley heeft aangekondigd om 40 miljoen pond - zo'n 51 miljoen euro - te investeren in z'n hoofdkwartier in Crewe. Daarmee bereidt het merk zich voor op de komst van de nieuwe SUV. 




Volgens Bentley is de investering van zo'n 51 miljoen euro in z'n productievestiging in het Britse Crewe de grootste investering die het merk ooit in het hoofdkwartier heeft gedaan. Er komt onder andere een hagelnieuw onderzoeks- en ontwikkelingscentrum waar zo'n 300 nieuwe werknemers aan de slag kunnen. 


 Het nieuwe centrum heeft een oppervlakte van 45.000 vierkante meter en omvat naast het nieuwe R&D-centrum een stylingstudio. Volgens Bentley wordt daarmee tevens de laatste hand gelegd aan het voorbereiden van de faciliteit voor de komst van de SUV die in 2016 op het asfalt moet verschijnen. 


De nog naamloze SUV - waarvan we in 2012 met de EXP 9 F al een voorproefje kregen - gaat een deel van z'n platform delen met de aanstaande nieuwe Audi Q7. Het testwerk is inmiddels in volle gang en de laatste maanden is Bentley bezig met een uitgebreide teasercampagne. Onder de kap verwachten we de 6,0-liter W12 te vinden, maar ook een dieselversie en een heuse hybride staan op de planning !



De Nieuwe Bently SUV op komst

https://janwib.blogspot.com/b/post-preview?token=XGXtFkoBAAA.nadEQ8PJRW7p3nO2Ej-jrQ.fyqJcYIft3m53cQ0gtKNHw&postId=2817449801951746664&type=POST

Ferrari extreme 860 Pk (Video Sound)


Ferrari de extreme FXX Knalt door de 1000 Pk grens !

 De LaFerrari is al een bruut apparaat, maar voor de circuitbezoekers is de auto nog niet gefocust genoeg. Speciaal voor hen presenteert Ferrari de extreme FXX K. De naam FXX zal de liefhebbers bekend voorkomen: Ferrari had eerder al een speciale raceserie met de FXX op basis van de Enzo. De K in de naam verwijst naar het KERS-systeem. De hybride aandrijflijn uit de LaFerrari heeft nog wat extra pit gekregen. De 6,3-liter V12 levert nu 860 pk, de elektromotor neemt 190 pk voor z'n rekening. Zodoende heeft de FXX K 1.050 pk tot z'n beschikking.




Het HY-KERS systeem speelt een belangrijke rol in de FXX K. De Manettino kent vier standen voor dit systeem: Qualify (maximale kracht gedurende een beperkt aantal rondes), Long Run (voor gebalanceerde krachtafgifte over lange afstanden), Manual Boost (voor een korte, maximale krachtinjectie) en Fast Charge (voor snelladen van de accu). 




Aerodynamica Het front van de nieuweling ligt 30 mm lager ten opzichte van de LaFerrari. De splitter is groter. Diverse andere aanpassingen aan de voorzijde zorgen voor verbeterde aerodynamica. Sideskirts en een aangepaste bodemplaat met diffuser aan de achterzijde helpen daar verder bij. De achterkant van de FXX K is juist 60 mm hoger dan die van de LaFerrari. Opvallend genoeg heeft de auto aan beide kanten een vin achterop, en geen aaneengesloten achterspoiler. Het hele pakket aerodynamische maatregelen levert tot 50 procent meer downforce op. Slicks van Pirelli maken het plaatje compleet.



Op de openbare weg zullen we de FXX K niet zien: Ferrari heeft een superexclusief testprogramma (Corse Clienti) waarin de weinige exemplaren die er zijn zullen rijden op diverse circuits. Zelfs de eigenaars kunnen de auto niet mee naar huis nemen: het Italiaanse merk houdt de auto's na de evenementen in eigen beheer. De FXX K beleeft z'n debuut op het Yas Marina Circuit in Abu Dhabi.

Wat een geluid, hier wordt je koud van ↓